Virsbūves remontdarbi
Virsbūves remonts visbiežāk tiek veikts dažādu defektu dēļ, kas var rasties dažādu iemeslu dēļ, kā piemēram, auto sadursmju rezultātā, neuzmanīgas durvju aizvēršanas rezultātā, dažādu priekšmetu kritienā uz virsbūves vai laikapstākļu dēļ. Virsbūves defekti var būt gan pavisam nelieli un vieglāk saremontējami, gan arī lielāki un sarežģītāk remontējami.
Virsbūves remonta veidi
Virsbūves remonts tiek veikts četriem deformācijas veidiem: visas virsbūves, atsevišķu daļu deformācijai, sašķiebumiem un vērpei. Formatik autoserviss piedāvā augstas kvalitātes dažādu veidu virsbūves remontu.
Automašīnas virsbūves ģeometrijas atjaunošana ir viens no vissarežģītākajiem veidiem, kas prasa lielu rūpību un uzmanību. Parasti to veic uz virsbūvju remonta stenda, kas ir aprīkots ar dažādām mērīšanas iekārtām. Veicam virsbūves stāvokļa novērtējumu un nosakām atbilstošus parametrus ar atbilstošu mēraparātu, lai nodrošinātu precizitāti. Pēc tam veicam virsmas izlīdzināšanu. Tālāk tiek metinātas šuves, kas tiek apstrādātas, lai tās nerūsētu. Parasti pēc metināšanas darbiem tiek bojāta metāla struktūra, tāpēc veicam bojāto paneļu nomaiņu un līmēšanu, lai automašīna būtu kā jauna.
Virsbūves krāsošana ir viens no galvenajiem soļiem, kas liek mašīnai izskatīties kā jaunai. Pirms krāsošanas tiek veikta virsbūves sagatavošana tai, kad tiek pielīdzināti mazie defekti, kas tiek noslīpēti un sagatavoti tālākajai krāsošanai. Tālāk veicam krāsošanu ar jaunākajām metodēm, kas nodrošina to, ka krāsa ir visaugstākās kvalitātes.
Automašīnas pulēšana
Piedāvājam automašīnas pulēšanu, kas nodrošina aizsardzību pret vides ietekmi. Aizsargājošā pulēšana ir vairāk profilaktiska, tāpēc tā ir jālieto bieži. Šis pulēšanas veids aizsargā automašīnu no tādiem faktoriem kā saules stariem, mehāniskas un ķīmiskas iedarbības faktoriem (smiltis, putekļi, sāls u.c.). Aizsargājošā pulēšana palīdz saglabāt mašīnas ārējo izskatu (krāsa un laka), kā arī atvieglo tās mazgāšanu.
Atjaunojošā automašīnas pulēšana tiek veikta pilnīgai vai daļējai aizsargīpašību atjaunošanai. Parasti tā ir nepieciešama, ja dažādi faktori ir atstājuši redzamas pazīmes uz automašīnas. Šim pulēšanas tipam ir divi veidi: mīkstā un abrazīvā pulēšana. Mīksto pulēšanu parasti izmantojam, kad pazīmes nav izteikti redzamas, jo šis veids izlīdzina seguma nepilnības. Virsbūves segums tiek pārklāts ar pastu un tādējādi noslēpj defektus un aizsargā mašīnu no tālāku un jaunu defektu parādīšanās. Abrazīvā virsbūves pulēšana tiek veikta pie acīm redzamiem defektiem, kuru noslēpšana ir grūtāka. Procesa laikā tiek noņemts augšējais slānis, kurš ir bojāts. Šajā pulēšanas veidā ir gan atjaunojošā pulēšana, gan aizsargājošā pulēšana, kas arī tālāk prasa regulāru pulēšanu, lai nerastos jauni bojājumi.